Ana Manşet / Ege / Güncel / İzmir / Politika

Sonbahar Aşkım`da Huzur Dolu Anlar

Sonbahar Aşkım Huzurevi ve Yaşlı Bakım Merkezi’nin sahibi Aysel Demir, 29 misafirin bulunduğu merkezde gerçekleştirdikleri etkinlikler hakkında bilgi verdi. 8 günlük bir gezi programı düzenleyen Demir, misafirlerini hiç görmedikleri turizm noktalarına götürdü.

Sonbahar Aşkım'da Huzur Dolu Anlar

Çiğdem CANPOLAT / Sevilcan GÜNAY - Aysel Demir, kendi özel araçlarıyla huzurevinde bulunan 22 misafiri geziye götürdüklerini kaydetti. Demir, “Önce Akçay’a gittik ve orada termal otelde kaldık. Sonra Çanakkale’ye Şehitliğe, Aynalı Çarşıya gittik. Misafirlerimiz özellikle Çanakkale’de çok mutlu oldular. Ayvalık’a gittik, Aşıklar Şelalesi’ni ve pek çok başka şelaleyi ziyaret ettik. Misafirlerimiz hiç görmedikleri yerler gördüler, çok ama çok mutlu oldular. Daha sonra Cunda’ya geçtik, çok güzel bir zaman geçirdik. Burası bir cezaevi değil, huzur evi ve huzurevi demekte her gün yatakta yatmak değil. Her gün biz burada farklı bir aktivite yaparak misafirlerimizi memnun etmeye çalışıyoruz.  Şu an kış olduğu için sokakta, bahçede etkinlik yapamadığımız için bir yerlere gitmeyi tercih ediyoruz. Personelimiz de oldukça güler yüzlü. Onların sevinci ve mutluluğu sonucunda ben de belki hayatta yaşamadığım bir mutluluk yaşadım. Yeni gezi programımızda;  Konya Mevlana, Şirince, Çiçekli Köy, Nazar Köy ve Manisa Kuyu Tandırı var.  Hafta sonları da misafirlerimiz ile balık yemeye gidiyoruz. Şu an 29 sakinimiz var ama 103 tane de sakin sıra beklemekte biz de 2. ve 3.huzurevini açmayı düşünüyoruz. Ulukent’te 38 dönüm yerimiz var hem Avrupa’ya hem Türkiye’ye layık bir bakım evi yapmayı planlıyoruz. Orada sakinlerimizin aileleri uzaktan geldiğin de yanında kalabilecek, yemeğini pişirebilecek.  Buranın içinde eğlence merkezimiz hatta kuaförümüz de bulunacak” diye konuştu.

Bakımevinin sakinlerinden olan Ayşe Büyükyalaz, Akçay’da çok güzel bir tatil geçirdiklerini belirtti. Büyükyalaz, “Ben orayı hiç görmemiştim. Böyle bir kurumda olmaktan ve oraya gitmekten büyük mutluluk duydum. Kurumuzun bize olan ilgisi alakası çok mükemmel” dedi.

Bir diğer sakin Bülent Beyaz, 8 günlük gezide inanılmaz zaman geçirdiklerini söyledi. Beyaz, “ Akçay’a, Çanakkale’ye gittik. Çok ama çok güzel zaman geçirdik. Hepimiz çok mutlu olduk. Çalışanların bize olan davranışları da çok iyi, bizim rahat etmemiz için ellerinden her şeyi yaptılar” diye konuştu.

Bir başka huzurevi sakini Emel Oya Taşkıran; ise Antalya’da harika zaman geçirdiklerini ifade etti. Taşkıran, “ Bayıldık, çok ama çok güzeldi, havuza girdik, çok hoş yemekler yedik.  Aysel Hanım Nisan’da bizi bir daha geziye götürecek. Allah razı olsun” dedi.

Bu haber 20.02.2020 15:39:17 tarihinde eklenmiştir.

Okuyucu Yorumları

Haber Gezintisi

• Büyükşehir'den minibüs esnafına destek

• CHP'li Kılıç'tan flaş iddialar: Ölüm raporlarında koronavirüs yazmıyor

• Kredi kartı faiz oranları düşürüldü

• Urla’da yaşlılara ve ihtiyaç sahiplerine eve hizmet

• İzmir’de o seferler geçici olarak durduruldu!

• İzmir'de zabıta gıda denetimini sürdürüyor

• Ulaştırma Bakanı Turhan görevden alındı

• Tugay’dan mahallelere ‘koronavirüs’ ziyaretleri: “Evinizde durun, salgını durdurun”

• Bornovalı tiyatroculardan Korona mesajı

• Çıray’dan bir kez daha  sahra hastanesi çağrısı!

• Kamu ve özel tüm sağlık çalışanlarına istifa kısıtlaması!

• Tunç Soyer, “Bilanço ağırlaşıyor” dedi ve açıkladı: O alanları Sağlık Bakanlığımızın kullanımına açıyoruz

• Erdoğan yeni önlemleri açıkladı: Tedbirler 30 büyük ilçede titizlikle uygulanacak

• Başkan Özçınar korona günlerinde evde örgü örüyor! 'Herkes evde kalsın!'

• Balık tutmak, piknik yapmak yasaklandı!